Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Egerie

2. 1. 2012 22:25
Také vše nej v novém roce,

ale článek se mi nelíbí (ať máte ňákou zpětnou vazbu ;-D;-)). Resp. nelíbí se mi, že vnímáte jako "JEDNO, zda zemřu jen já, nebo všichni"...

Oni totiž VŠICHNI ještě nebudou mít "své odžito", tak proto ;-).

Jinak se domnívám, že "konec světa" by měl snad nastat AŽ po "tisíciletém božím království", nebo se pletu a tu apokalypsu špatně chápu? :-)

0 0
možnosti

vaťák

3. 1. 2012 13:14
Re: Také vše nej v novém roce,

Tak jak tomu rozumím, tak během "tisíciletí" na naší Zemi moc život nebude. A konec tisíciletí vnímám jako čas. kdy jednou pro vždy zaniknou ti, kteří odmítli možnost žít věčně. Možná o tom časem napíšu článek.

0 0
možnosti

marka40

2. 1. 2012 7:28
Už jsem

tady o tom psala, že jsem těch konců světa už v dětství "zažila" mnoho.;-) . A pořád nic, takže je mi jasné, že i tento nakonec přežiju.;-D

Přeji všechno nejlepší, hlavně hodně Božího požehnání.

0 0
možnosti

dolch

2. 1. 2012 1:41
Já už konců světa zažil

Pravda, komunizmus jim moc nepřál, pro něj existovaly jen světlé zítřky. Zato po roce 1989 se s konci světa doslova roztrhl pytel. Ale docela se divím, že jako protestantský duchovní se s takovou prkotinou vůbec zabýváte. Stojí přece jasně psáno: "O tom pak dni a hodině té žádný neví, ani andělé nebeští, jediné sám Otec můj." (Matouš, 24:36) :-)

0 0
možnosti

vaťák

2. 1. 2012 5:13
Re: Já už konců světa zažil

V

0 0
možnosti

Camino.

2. 1. 2012 0:31
Nebude! Nesmi!

Az rozfofruju majetek, pohreb chci za statni penize. Ale Vam a vsem milym a nehadavym blogerum a diskuterum preju krasny, praterlstvi a lasky plny rok 2012V

0 0
možnosti

vaťák

2. 1. 2012 5:13
Re: Nebude! Nesmi!

R^

0 0
možnosti

MPoks

1. 1. 2012 22:17
I kdyby byl, tak

našeho absurdistámu se netýká. Jsme 30 let pozadu, takže to v pohodě přežijeme. ;-D

0 0
možnosti

venenum

1. 1. 2012 17:09
PF 2012

Moc pěkné, přeji hodně zdraví a spokojenosti v roce 2012.

.

Dovolím si jen malou poznámku: Myslím si, že lidé se více než smrti bojí umírání jako takového.

Smrt je totiž jako otočením vypínače z polohy "on" do polohy "off" - energie přestane proudit, během následujících 5 minut už není, co řešit. Něco je - a pak už to není. Pro mnohé těžce nemocné je smrt vysvobozením. Pokud po vás zbude vaše tělo, z hygienických důvodů je třeba jej uklidit (pokud možno pietně).

Ztráta zemřelého tíží pozůstalé (nebo naopak - podle toho, jak dotyčný žil a jak se ke svým bližním choval), nikoliv zemřelého - ať už byl jakýkoliv. Zemřeme-li všichni společně (což se může stát např. v případě kolize Země s jiným, dostatečně velkým tělesem), bude úplně jedno, co bylo nebo nebylo a jaký kdo byl či nebyl. V zásadě je dokonce úplně jedno, jestli takový konec světa nastane. Velmi pravděpodobně jej totiž ani nestačíme dostatečně přesně zaznamenat či dokonce vyhodnotit.

0 0
možnosti

vaťák

1. 1. 2012 17:27
Re: PF 2012

Ano, víc se bojíme umírání jak smrti samotné. Kdybychom věděli, že večer ulehneme a ráno se nevzbudíme, bylo by vše lehčí.

0 0
možnosti

Faustino

1. 1. 2012 16:24
Pokud byla potopa

světa 2348 př.n.l., jak to, že nezasáhla Maye? Ti přece začali psát svůj kalendář v roce 3113 př.n.l.

Nikdo z nich by potopu nemohl přežít.

0 0
možnosti

vaťák

1. 1. 2012 16:32
Re: Pokud byla potopa

Také přeji všechno nejlepší v roce 2012. ;-)

0 0
možnosti

PPetr

1. 1. 2012 15:41
Karma, ale stejně si letos poprvé si rýpnu.

Nesouhlasím s tím, že je jedno jestli své pozemské plahočení ukončíme všichni najednou, nebo jen já sám. A to v tom smyslu, že bych zde nerad nechal svou rodinu napospas problémům bez mé pomoci. Ne že bych byl tak nepostradatelný, to není nikdo - ale dvě ochotné ruce se vždy hodí (nejen v rámci nejbližší rodiny).

-

Hodně štěstí a zdraví v tomto a dalších letech. :-)

0 0
možnosti

vaťák

1. 1. 2012 15:54
Re: Karma, ale stejně si letos poprvé si rýpnu.

Když jsem před léty čekal na ortel ohledně histologického vyšetření, trápil mne úplně stejný problém.

0 0
možnosti

kion121

1. 1. 2012 15:05
Karma

Pěkný článekR^

0 0
možnosti

vaťák

1. 1. 2012 15:14
Re: Karma

Děkuji.

0 0
možnosti

J i ř í

1. 1. 2012 14:55
Jste si jist, že v pátek 21.12.2012 skončí Mayský kalendář?

Z toho, co jsem o téhle věci četl, mě nejvíc zaujal fakt, že mayský kalendář je velmi starý a není dost údajů pro to, aby mohl být jednoznačně přiřazen ke kalendáři našimu. Někdy před 50 lety tři američtí vědci provedli to přiřazení tak, že konec vychází na 2012, ale později se (zejména s porovnáním astronomických údajů) ukázal jako pravděpodobnější rok 2116 či jiný letopočet. Jenže to už se roku 2012 chytla média a všichni (včetně Vás) to papouškují jako nezvratný fakt.

0 0
možnosti

villík

1. 1. 2012 15:04
0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.