Diskuse

24 hodin v nebi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DOBR

22. 4. 2012 11:03
Rozdávat lidem úsměv a radost.

Nikdy bych nevěřil, kolik radosti mi dokáže udělat, když kazatel zavede řeč na rozdávání úsměvu, či na autopříslušenství.

PS. Už jste nahlédl tam, co platí? MK.

0 0
možnosti

světluška77

21. 4. 2012 21:45
Moc pěkný článek

Je zajímavé, že náš kamarád měl stejnou zkušenost s otevřením obchodu - bez soboty. Také jako jediný nezkrachoval... Já a můj muž zachováváme sobotu jako Boží den odpočinku. Každá sobota, je pro nás odměna a vlastně tak trochu nebe. Pro naši víru je směrodatný Boží zákon, tedy desatero, věřímě, že je neměnné a platí pro všechny lidi...

0 0
možnosti

Béda47

21. 4. 2012 19:02
velmi dobrý článek

Musím se přiznat, že jsem křtěný katolík, po mámě žid a příznivec muslimů. A nijak mi to nevadí.Vůbec v tom nevidím žádný problém a rozkol. Dnes je problém to umělé křesťanství, za které se schovává jakákoliv podlost. Určitě vývoj spěje k původním kořenům víry, které byla prakticky jednotná. V

0 0
možnosti

vaťák

21. 4. 2012 19:19
Re: velmi dobrý článek

Díky.

0 0
možnosti

-srdečná-

21. 4. 2012 16:36
24 hod. v nebi?

Sobota je pro Vás nebe? Ach ne. Zřejmě jste v tomto byl vychován ("zvyk je železná košile") a vyučován, protože si jinak neumím vysvětlit fakt, že vysokoškolsky vzdělaný člověk může přehlídnout v bibli tolik faktů vysvětlujících, jak to s tou sobotou bylo a je pro křesťany. Exodus 31.16 je jasně napsané, že to bylo určeno synům Izraelským. Dále Kolosenským 2.16-protož žádný vás nesuď pro pokrm........aneb sobot a dále si pečlivě přečtěte Židům 4.7-11 To hlavní odpočinutí věřících je v Bohu. A dále stojí za to si přečíst Gal.3. - nebo alespoň 11. verš - Nechť sám Bůh Vám v tom pomůže a otevře ten duchovní zrak, sluch, srdce i mysl. Jinak- Vaší upřímnosti si vážím.

3 0
možnosti

vaťák

21. 4. 2012 17:16
Re: 24 hod. v nebi?

Děkuji. Také si vážím Vaší upřímnosti. To co píšete o výchově, myslím platí oboustranně. Téma jsem mohl napsat konfrontačně. Texty, které uvádíte znám a mohl jsem se jimi zabývat, ale nejde mi o nějaké dokazování. Podobných diskuzí jsem v minulosti zažil spoustu. Napsal jsem jen svůj pohled a nechávám na druhých, jak se s tím popasují. Nejde mi to, abych dokazoval "svou pravdu".  Takže se ciťte svobodně. Zdravím a přeji Boží požehnání.

0 0
možnosti

Fanýs

21. 4. 2012 0:50
Spása v akci

To mne pobavilo.

0 0
možnosti

PPetr

20. 4. 2012 21:25
Dnes se mi článek obzvlášť líbil.

R^

0 0
možnosti

vaťák

20. 4. 2012 21:32
Re: Dnes se mi článek obzvlášť líbil.

Díky. To vždy potěší.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS