Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Luborka

29. 7. 2012 21:32
Napadá mi,

jsou hádky hříchem? Jak by jste definoval hřích?

0 0
možnosti

vaťák

30. 7. 2012 12:51
Re: Napadá mi,

Na to se dá jen těžko odpovědět stručně. Mohou být hádky, které hříchem jsou a jiné ne. Některé hádky jsou cestou k řešení problému, jiné mají za cíl jen ublížit a vybít si zlost...

Neznám nějakou dokonalou definici hříchu. Ale snad se dá říci, že: "Hřích je to, co se staví mezi mne a Boha, mezi mne a jiné lidi (tedy i ty z mé rodiny). Hřích je to, co narušuje můj vztah k Bohu a lidem."

0 0
možnosti

Maura Irena

27. 7. 2012 20:23
Krásné

VR^

0 0
možnosti

vaťák

27. 7. 2012 20:41
Re: Krásné

Díky a příjemný večer.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.