Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Dobrý den pane Fürste, přestože s Vámi v tomto ohledu nesouhlasím, tak musím uznat, že mě vaše texty baví...jsou krásné. R^

1 1
možnosti
RS

Moje také ne, byla to žena. Stejně jako matka Ježíše byla Marie, také žena. Trochu jiné to je ovšem s mým otcem, mám je totiž dva, jeden byl muž a druhého mám Otce v nebi. Pouze ježíš neměl pozemského otce, ale jako první Otce Boha v nebi. :-)R^

1 4
možnosti
PK

žena je prakticky cokoli co má chromozomy X a Y... mohl by ste prosím specifikovat rasu, podruh a druh?

3 1
možnosti
OK

Proč stavíte otázku EVOLUCE NEBO STVOŘENÍ? Ostatně Bible nám přece nechce sdělovat přírodovědecké poučky, ale smysl veškerého bytí, který je od Boha. Evoluce je tedy všeobecně přijímanou "technologií", zatímco akt stvoření je základní podstatou existence, která jí dává skrze Boha smysl.

6 4
možnosti
JR

J40a74n 73R49á11ž

2. 1. 2013 19:48

Hezky napsané! R^:-)

0 0
možnosti
JC

Vy vážně věříte tomu, že ve vesmíru žije bytost, která se nazývá Bůh?

Já tedy rozhodně ne.

Já věřím tomu, že Bůh je stvořitel vesmíru, ne že v něm žije.  Pro mne jako katolíka je vesmír v Bohu a nikoli Bůh ve vesmíru.

3 1
možnosti
OK

Ano, Bůh přece nemůže být součást stvořeného. Z toho pramenící nedorozumění spočívající v hledání a nenalézání boha ve vesmíru způsobuje zmatek v mnohých hlavách.

1 2
možnosti

BRAVO!!! A KARMA!!! Evoluční teorie je největší podvod v historii lidstva!!!R^R^R^

2 7
možnosti
VS

Domnivam se, ze kuponova privatisace ji prekona.

4 0
možnosti
MK

Víra to bude vždy, ať v evoluci, či kreaci. Což ovšem pro mojí víru v Krista a Jeho zmrtvýchvstání nemá žádný význam. Není podstatné jakým způsobem svět vznikl. Víra to neřeší.

Na druhou stranu. Jestliže věřím v moc Boží, tak není důvod nevěřit, že Bůh mohl stvořit svět způsobem Jemu milým, se všemi zákony, jimiž pak jako Stvořitel může vládnout. A kdo vládne přírodními zákony, může tvořit i zázraky:-)

6 4
možnosti
PK

Pro vás to možná podstatné není, ale mě by se to celkem hodilo.

Vcelku rád bych ty přirodní zákony ovládl;-D.

2 0
možnosti
TK

Zajímavé. A není třeba možné, že i evoluci řídí Bůh?;-)

2 2
možnosti
Foto

A byla by to pak EVOLUCE?

1 0
možnosti
JS

Nedávno jsem viděl na ČT 2 zajímavý pořad o Vatikánu. Zaujal mě tam výrok jednoho církevního představitele, který zhruba řekl: Vědecké poznatky mají platnost cca 10 let. Bible existuje a je platná tisíce let. Je tomu tak proto, že bible není vědecká literatura. Je tedy zajímavé, když někdo považuje bibli za základ vědecké pravdy.

3 0
možnosti
Foto

Vidím to stejně a to byl jeden z momentů, když jsem kdysi zvažoval, zda jsem schopen věřit v boha či ne.

Ovšem, protože nemám rád dogmata, nemohu přijmout ani Bibli.

Ano, její obhájci tvrdí, že na ní není co měnit, protože popisuje historii a ta je přece neměnná.

Já tvrdím, že to není možné, protože i popis historie se s novými poznáními také mění. To však u Bible možné není - ta vyžaduje pevnou a neochvějnou víru, neboť přemýšlením a změnami by mohlo dojít ke zpochybnění samotné podstaty.

1 0
možnosti
Foto

S vaším titulkem asi musí souhlasit každý, já taky, neboť má matka nepochybně nebyla opice, já jí viděl (ano, vím, jen pošťuchuji).

Ovšem pokud se mám pouze přiklonit a rozhodnout se zda můj původ je pozemský nebo božský, tak musím, nerad, přijmout, že můj původ je pozemský. Ač by se mi nepochybně líbilo být božským stvořením.

2 0
možnosti
VF

I mne zplodili rodiče. Ale věřím, že na počátku lidstva byl Bůh.

0 1
možnosti
MR

Položil kdosi otázku víry RNDr. Jiřímu Grygarovi, CSc. http://apostol.webnode.cz/proc-jako-vedec-verim-v-boha/

0 0
možnosti
Foto

Při jeho profesním zaměření se mu ani nedivím. Jednu dobu jsem se, čistě laicky, samozřejmě, zabýval vesmírem a když se dostanete do vážného zabývání se otázkou (např.): Kde je konec vesmíru a Co bylo před vznikem vesmíru a začnete se do toho vážně nořit, tak (pokud neuhnete, jako já) nutně musíte hledat východisko i ve víře, jinak si přivodíte zásadní psychické problémy.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3332
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.