Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"... a pustí se do něj jako supy do mršiny."

S obsahem souhlasím, ale ta pravopisná chyba!

0 0
možnosti

Jste fakt dobrej! Skoro 4000 lidí si toho nevšimlo. To by chtělo nějakou odměnu. Ale jak Vám ji poslat?

0 0
možnosti

M73i42l51a87n 89R17a86d47e91k

22. 1. 2015 18:51

president Zeman si to ale dela sam, pokud by nedal podnet, ani bulvar by nic nezmohl. Na jedne strane dela urazenou ctnost kdyz Pussy Riot znesveti kostel (drive znesveceny knezem a jeho drivejsi spolupraci s KGB), a sam prijde vozraly jak papezskej prelat ke korunovacnim klenotum. Nejdriv vyhrozuje Rusum ohledne Ukrajiny, a kdyz i oni uz mluvi o svych vojacich na dovolene na Ukrajine, dela jako ze tam vubec nejsou, atd. Nikdo se nemusi moc rejpat v jeho konani, sam dodava material.

Z hradniho pana se sam pasoval na dvorniho saska.

0 1
možnosti

Tak to holt na to světě chodí. Vaše žena maskuje bouli make-upem a prezident Zeman zase maskuje své opilecké vrávorání nad korunovačními klenoty virózou. Jenomže zatímco ženám takovou "maskirovku" rádi odpustíme (a dokonce ji od nich čekáme), od prezidenta čekáme chlapské a čestné jednání.

1 1
možnosti

To tedy máte trpělivost, myslíte, že se někdy dočkáte?  Je mi 52 let a žádného prezidenta, který by vyhovoval tomuto vašemu požadavku, nepamatuji.

1 0
možnosti

Já s tím "politickým úvodem" dávám souhlas i karmu. 

Odlehčení ve druhé části bylo docela milé.

0 0
možnosti

J32a17n 14P84i18r95k96l

22. 1. 2015 13:55

Pisatel neřekl o své ženě, že je praštěná duševně. Popsal jen skutečnost, že je praštěná dveřmi. Ale kdyby se toho chytily feministky, tak by možná dopadl po jejich napadání jako Zeman. Stačí jen případ trochu opravit, jako se to v médiích děje.

2 0
možnosti

A59d84a37m 50S45t50a65v95a

22. 1. 2015 11:44

"....Moje žena maskuje, že je praštěná...": To se máte, že to maskuje. Ta moje s tím diriguje famílii, jako by se nechumelilo.

6 0
možnosti

Vaše žena nečte diskuse? :-) Já jen aby nepřituhlo a nezůstal jste o suchém chlebu;-)

0 0
možnosti

o vás jsem vždy obdivoval nadhled a člověčinu, dnes mi to u vás chybí, škoda

1 2
možnosti

Není vždycky posvícení.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby to nemělo ten politický úvod, kde jasně deklaruje svou přízeň, docela příjemné čtení. Škoda, rád bych dal R^.;-(V

4 1
možnosti

Žel, žijeme v době, kdy spíš musíme volit ze dvou zel. A v názoru na to, které je to horší, se můžeme různit.

2 0
možnosti
Foto

Tradičně příjemné čtení, jen taková maličkost - Havel neskákal podle pískání "amíků"?

1 0
možnosti

Už jsem to opravil. Nedošlo mi, že tak, jak jsem to původně formuloval, to je možné pochopit obojím způsobem. Díky.

1 0
možnosti

R^

Bacha na sousedy - aby Vás neudali, že svou ženu mlátíte. ;-)

3 0
možnosti

To v Norsku by mu ji rovnou odebrali a dali nejakemu muslimskemu pestounovi.

3 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.