Diskuse

Důkaz Boha

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naše osobní poznání Boží Lásky jsou nesdělitelná!

Ano, vyvolený národ je Bohem vyvolený národ!

2 0
možnosti
Foto

To nic nedokazuje. Slepice taky přežily. Komáři taky přežili, i bakterie. Přežití je jen otázkou evoluce. Genesis spíš dokazuje, že bůh neexistuje, protože je v rozporu s evolucí a Velkým Třeskem.

0 2
možnosti

Otázky typu "Je vůbec Bůh?", považuji za stejně nesmyslné

jako třeba otázku "Umí Archimédův zákon plavat?".

O to přece vůbec nejde.

Smysl má naopak otázka "Věříš v Boha?"

To je to podstatné a důležité.

3 0
možnosti

Každý z nás je jiný. Otázky, které někomu nedávají smysl, jsou pro jiného důležité. Pokud se mne někdo na něco ptá, pokouším se odpovědět. Někomu má odpověď pomůže udělat další krok a jiný se třeba zeptá, zda to myslím vážně.

3 0
možnosti

K pochybnostem vedou i rozpory v Bibli. Co uděláte s pravěkem. Stvořil Bůh prehistorická zvířata? A proč se o nich nepíše. Stvořil Adama a Evu, ti měli syna Kaina a Abela. Kain zabil Abela, odešel z kraje a oženil se... s kým? Jiní lidé ještě stvořeni nebyli!!! Bůh stvořil člověka o obrazu svému, dal mu pupík, pozůstatek pupeční šňůry, spojení s matkou. Byl Bůh z matky? Tak nevím. Jsem věřící, ale pochybuji jako každý člověk s rozumem a vlastním úsudkem. Kdybychom věděli vše, tak to už bychom byli BŮH...

1 1
možnosti

Na mnohé z toho, co píšete, dává Bible odpověď sama. Třeba u Kaina je napsáno, že "poznal" ženu. To neznamená, že se s ní tam někde seznámil, ale že se s ní stal "jedním tělem". Mohla to být jeho sestra, která odešla s ním...

Jinak každý, kdo trochu přemýšlí, má spoustu otázek. Na některé odpověď najde, na jiné ne. Pro mne osobně je důležité, že mám "osobní zážitky s Bohem", o kterých se zmiňuji, že jsou nepřenositelné. Ale to asi znáte také, protože píšete, že jste věřící.

Právě to hledání odpovědí a častá nutnost říci "nevím", mne vrací na zem, protože si uvědomuji, jaká propast poznání je mezi mnou a Bohem.

5 0
možnosti

Já Vám neoponuji, občas se smírně vyjadřuji - Nicméně trvám na výroku, že za mým bytím stojí otec a matka ... Pak, Bůj je naprosto mladý - funguje krátce 2.000 tis let - pyramidy stojí 5.000 let, atd. Kde jsou ti přecházející Bohové ? Následně otázka - Potřebuje občan Prezidenta, nebo Boha ? Co by oni pak vlastně bez lidí dělali - jaký by byl jejich význam , čili ta potřeba je zcela obrácená ! Nicméně pořád dokola - Existenci nelze doložit - ani vyvrátit - ani to není potřebné. Potřebné je, aby si člověk určil, jaké učení - ideu, pro jeho život dobrou. Pak ano, v portfoliu nabídek je křesťanství jednou z nich, vybral jsem si , neodmítám. To je celé ... :-)

2 3
možnosti

I za mým bytím je máma s tátou. Ale kdyby nebyl onen počátek, nebyli by ani oni a tudíž ani já.

Bůh Bible se představuje jako JHVH, v naší řeči jako ten, který VŽDY BYL, JE A VŽDY BUDE. Není tedy tak "mladý", jak se někteří lidé domnívají.

Ano, máte pravdu, Bůh bude vždy otázkou víry. Buď věřím, že je, nebo věřím, že není.

Přeji krásný den.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,90
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.