Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Ještě z jiné strany - myslím, že jediné, co těmhle lidem trvale pomůže, je Ježíš Kristus, pokud mu vydají svůj život. Četl jsem něco od lidí z Armády spásy, kteří je k tomu umějí přivést (já sám zkoušel s některými bezďáky hovořit, ale měl jsem pocit že mluvím do ukecané zdi - holt se to s nimi musí umět).

Nicméně i ti lidé z AS psali: Rozhodně jim nedávat hotovost!

1 0
možnosti
ZW

Byl jsem svědkem toho, že na podobnou žebrotu dvou poměrně mladých lidí reagoval nějaký pán tak, že jim nabídl dva tisíce, když mu vyklidí sklep, prý práce pro dva na dvě, tři hodiny... No, do jak temných koutů lidské anatomie ho ti dva poslali, to je obtížné si představit...

0 0
možnosti

je ostuda státu, že se nedokáže o takovéto lidi postarat... je to jako v tom přísloví o nejslabším článku řetězu ... sociální politika státu je tak kvalitní, jak se dokáže postarat o ty nejpotřebnější... desítky let se tu navrhuje stavba polyfunkčních center, , kde by byly zajištěny základní životní potřeby členů – strava, oblečení, ubytování a také vzdělání a zdravotní a sociální péče, základní poadenství v oblasti exekucí, zajištění zaměstnání ....

1 1
možnosti

V Čechách neexistuje člověk (Čech), co by musel být na ulici. Sociální síť je natolik kvalitní, že každý může mít zabezpečené své základní potřeby. Ty problémy jsou někde jinde.

3 0
možnosti
Foto

Já když mám trochu času na nádraží a přijde ke mně, tak mu řeknu, že mu nic nedám, ale jestli chce, že mu u stánku koupím něco k jídlu. Ještě jsem nikoho nepohostil, vždy dali rychlou zpátečku.

7 0
možnosti
KS

Tak to jste narazil na feťáky a alkoholiky. Opravdový bezďák jídlo neodmítne. A kdyby ho náhodou nechtěl, vždy ho dá alespoň svému psovi.

0 0
možnosti
AR

To jsou ti, kteří si sami zavinili svůj osud svým přičiněním. Nic k politování!!

4 2
možnosti
Foto

Je to hodně o psychice. Takže 100% odsouzení dotyčných není na místě.

Je to pár let, jeden bezdomovec našel v kontejneru novorozeně, které by od rána zmrzlo (zemřelo na podchlazení).

To bylo slávy. Dostal byt a práci a za chvíli ho to zabilo. A předtím přežíval v kanálech řadu let.

5 0
možnosti
Foto

R^R^je to smutná tvář našeho světa

1 0
možnosti
Foto

Ale to snad bylo vždycky. Ve Francii jsou clochardi dokonce populární hrdinové.

1 0
možnosti
Foto

Mně, když bezdomovec upřímně řekne, že potřebuje na pivo, tak si ten Nový prostor prostě koupím.

4 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.