Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Jak tak pročítám diskuzi, zjišťuji že se dostavil zdravý rozum. Jak se "nezávislá" média snaží pana Hanniga potlačit, nedaří se jim to. Takže i on by měl dostat hlasy od všech slušných lidí.

0 0
možnosti
JR

J85a68n 10R97á36ž

8. 1. 2018 11:34

Souhlas s názorem, že v prvním kole by měl každý volit podle sympatií, ne podle toho jak se snaží s námi manipulovat mainstream a vlivové agentury.

Dnes už vím, že z nabídky dva v žádném případě volit nebudu a byl bych nerad, kdyby se zrovna ti dva objevili v druhém kole. Zřejmě bych pak volit nešel, neb volbu menšího zla nepreferuji..

1 1
možnosti

Záleží na účastnících duelu!

:-)

0 0
možnosti

Inu, volit Jiřího Drahoše není až tak špatné, ale mně je bližší Pavel Fischer. Asi ho budu volit. Uvidíme!

:-)

0 0
možnosti
PS

Nic proti Vašemu názoru, ale oba pánové před oznámením kandidatury jako vynikli v čem? V čem byl jejich přínos pro společnost?

0 0
možnosti

Budu volit - v prvním kole - pana Hanniga.

2 1
možnosti
VF

To je mi sympatická volba. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Já nebudu volit ani Miloše Zemana a ani Jiřího Drahoše. Zemana jsem nevolil nikdy a nikdy jej volit nebude a Jiřího Drahoše nebudu volit z důvodu, že to není ani ryba ani rak.

5 1
možnosti
JB

J21a26n 23B87u89r40i54a68n

8. 1. 2018 10:01

A v případném druhém kole Zeman X Drahoš byste volil jak?

1 1
možnosti
Foto

Činíte správně, protože v prvním kole si můžete dovolit luxus si vybrat právě toho, kdo se vám líbí, v druhém musíte volit podle toho, koho považujete za menší zlo.

Ono pak i ten vítěz musí ve svém rozhodování vzít úvahu vaší volbu v prvním kole a alespoň trochu se tomu svým chováním přizpůsobit. Ale fakt je, že na mojí Táňu Miloš nemá. Na známkách by vypadala lépe.n

0 2
možnosti
VF

Tak to u mne bylo už minulé volby. I když rozhodnout se, kdo je tím menším zlem, bylo tehdy těžké.

0 1
možnosti
JB

Před pěti lety jsem uvažoval podobně a v 1. kole jsem volil IMHO nejlepšího kandidáta. Dopadlo to tak, že se do druhého kola dostal Karel a Miloš (ani jednoho jsem v prvním kole nevolil). Nakonec vyhrál Zeman, protože Karel byl pro většinu lidí nepřijatelný.

Po letech jsem pochopil, že jsem se v 1. kole dopustil chyby. V druhém kole měl šanci Zemana porazit třeba Jan Fischer a nikoli Karel Schwarzenberg.

Letos už znovu chybu neudělám a budu volit tak, aby do druhého kola prošel kandidát, který je schopen Zemana v tom druhém kole porazit - a tím je Drahoš.

4 1
možnosti
Foto

Honza by nevyhrál, neboť v diskuzích se Zemanem byl převálcován, působil naprosto nepřesvědčivě.

1 1
možnosti
AT

Souhlas. Jen si dovolím nesouhlasit, že zase média. Podle mého názoru měli všichni kandidáti před volbami dost velký prostor. Drahoš měl možná výhodu, že kandidaturu oznámil hodně brzo.

0 0
možnosti
Foto

Horáček oznámil kandidaturu ještě dříve než Drahoš, snad dokonce dříve než Zeman.

0 0
možnosti
DN

Nemusím s Vámi souhlasit s volbou strany, nebo osoby prezidenta. S čím, ale naprosto souhlasím je Váš přístup k volbě. Karma R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.