Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Já si právě myslím, že jste velký křesťan. Miloš Zeman má spoustu chyb, ale už se z nich poučil. Například sebekriticky zhodnotil své členství v Římském klubu na počátku 90.let. Narozdíl od p.Drahoše, který se to snažil do nedávna tajit a vstoupil dp asociace v r. 2008, kdy už byly jasné skandální závěry některých prací a z klubu se stal tajný zednářský spolek. Toto kritizuje veřejně i arcibiskup Plzeňský a celá diecéze.

7 10
možnosti
Foto

jak dlouho ještě budete tenhle váš mediální úlet vokecávat, paní Holotová???

6 4
možnosti
MB

Ten, který neprožil ponfifikát M.Zemana - a tvrdí, že není rozhodnutý je dle mého názoru alibista ! Pokud čeká na TV debaty - směji se, co když mu vypnout proud, nebo příjímač bude v poruše ! Tím chci sdělit, že chápu, kdo jej volí a respektuji. Já jej zase nevolím, protože se domnívám, že horší to již nemůže být. Jsme na dně mravna - je třeba se odlepit To je ode mne celé ... :-)

9 6
možnosti
JS

To je právě to, co se nelíbí panu Fürstovi. Nejenže jste neuvedl jméno svého kandidáta, uvedl jste pouze jméno Zemana, a to výhradně v pejorativním duchu. A dokonce se pokoušíte negativně hodnotit lidi, kteří ještě nejsou rozhodnuti.

Vůbec se nedivím, že se lidé bojí veřejně říci, že volí Zemana, aby se nestali terčem nevybíravého útoku jeho odpůrců.

5 2
možnosti

Máte rozum a svatou pravdu:-) Karma.

2 2
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.