Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J25a45n 58B82u47r11i23a50n

23. 1. 2018 9:35

Nehledáte problém tam, kde není? Počkejte dnes večer na Primě či pozítří na ČT, třeba se něčeho, co byste rád od p. Drahoše slyšel, dočkáte.

Jinak jsem se musel zamyslet, jestli by p. Zemana nějaký podnik v tomto fyzickém stavu zaměstnal na jakoukoli pozici - pravděpodobně ne. A přesto ho občané (zaměstnavatelé) volí do té pozice ve státě nejčestnější.

7 5
možnosti

Nevím, jestli by nějaký americký podnik zaměstnal F. D. Roosevelta, který byl na kolečkovém křesle, a přesto tento dlouhodobě nemocný prezident vytáhl USA z hospodářské krize a dovedl je k vítězství v druhé světové válce. Jeho zdraví a čilí nástupci Trumam a později Eisenhower se mu nemohli rovnat. A co třeba Churchill? Ten byl nejen vážně nemocný (deprese), ale uměl být i dost vulgární, kouřil jak fabrika a pil jako duha. To taky nebyl žádný prototyp "slušňáka". Zato jeho neslavně známý předchůdce Chamberlain ano. Politika totiž není o "slušňáctví", ale o IQ, názorové pevnosti, taktických schopnostech a "vyšším principu mravním".

6 1
možnosti
Foto

A mimochodem, vůbec nelze pochopit, proč Fenič a spol. požadují, aby Zeman stál. Projev při příležitosti státních vyznamenání nebyl zrovna krátký a byl odříkán ve stoje.

6 0
možnosti
Foto

Na režizéra Feniče mě to mrzí... Považovala jsem ho, podle jeho dokumentárních filmů, za moudřejšíhho (člověka). On sám také není stoprocentní, víc by mu slušela skromnost. :-/

6 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.