Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

:-) Ahoj, napsal jsi:

Někdy se mi stává, že prosím Boha, aby mi vysvětlil to, čemu zatím nerozumím. Tento příběh mne učí, že Boží mlčení může znamenat, že ještě nejsem připraven k poznání pravdy o tom, nač se ptám.

Nevěř všem svým myšlenkám, někdy tě můžou klamat. Boží mlčení nemysí znamenat, že nejsi připraven, ale že kvůli klamům ve své srdci nevidíš Ježíše, jak by jsi mohl.

Jestli Ti můžu doporučit, zkus si přečíst knížku od Paula Younga Chatrč. Je na uložto ke stažení. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,90
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.