Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jste, Vlastimile, napsal moc pěkně.R^ Fandím a mám velkou radost. Ale pro nezdary mám pochopení a zásadně nikomu nespílám. Teď mě zarazilo i to, jak mnozí hartusí na ČT 4, že "zlatou jízdu" nevysílala. Napadá mě, že ti nadávající mají úplně prťavý rozhled, jinak by věděli, že Super G žen se měl jet již v pondělí, ale závod byl odložený kvůli špatnému počasí. Tento přenos měla televize vysílat. Měla připravený přímý přenos i na přeložený závod, jenže i tento start se musel kvůli počasí posunout, konkrétně o hodinu. A tím vznikla kolize s hokejovým přenosem. Prostě smůla, ale počasí neporučíme.

7 0
možnosti
JJ

J20i36ř93í 85J88a41n48d85a

18. 2. 2018 11:03

Naprostý souhlas. Pravděpodobnost úspěchu českých lyžařek v Super G byla mizivá. Kdyby Ester dojela 20tá, tak jim budou mnozí nadávat, že nedávali hokej.

Berme to tak, že vítězství Ester byl vlastně úžasný zázrak.

7 0
možnosti
JH

Ano, bylo to kouzelné a to jak ze strany Ester, tak i té jejich České televize, která tu slávu provázela nejdříve hloupým mentorováním a nakonec skončila pištěním...:-)

2 3
možnosti
MM

Nic než hloupý komentář jsem od vás ani neočekával. Nezklamal jste mě.:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.