Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ahoj, díky za zprávu. Někteří neodešli jako on, ale jiní byli "odejíti" nuceně, to je i můj případ, na hlavní straně mě už neuvidíte. Dostal jsem červenou "kartu". Jen zatím nevím jestli navždy, zatím to neřeším.

0 1
možnosti

Tak to je moc smutná zpráva...:-(

1 0
možnosti
Foto

Takové texty čtu s velkým smutkem. :-(

1 0
možnosti
Foto

Škoda. Byla to v zásadě čistá duše.:-(

4 0
možnosti
Foto

Pane Fürste, jste příkladem úcty, velice si toho vážím a děkuji za Vaši vzpomínku na kolegu blogera. Myslím, že byl poctivý ve svém přemýšlení a psaní...

Ať pan Lubomír Vít spočine v náručí milosrdného nebeského Otce.

9 0
možnosti

Ano i bloggeři umírají, to je život.

0 0
možnosti

Pěkné od vás V mír a moudrost každému, díky.

4 0
možnosti
Foto

Vlastimile, díky Vám za tento článek s oznámení o úmrtí jednoho našeho kolegy blogera.

Jsem tolerantní agnostik. V Boha dle žádného z náboženství nevěřím, ani jej nevylučuji, i když by mne jeho existence hodně překvapila. Pan Lubomír Vít byl křesťan, asi téměř doslova věřící v Bibli. Jeho názory jsem nesdílel, ale toleroval jsem je. Nemám nic proti věřícím, pokud svou vírou jiným lidem neškodí a takový pan Vít nebyl. V blozích a diskusích se choval slušně, sděloval své názory a nikoho nenapadal.

Myslím si, že pan Lubomír Vít byl zajímavým zpestřením zdejších blogů a diskusích pod nimi. Čest jeho památce!

Mimochodem, ten Váš blog, ve které jste napsal:

Bože, dej mi klid. Nauč mne přijímat to, co změnit nemohu. Dej mi odvahu měnit to, co měnit mohu. Prosím Tě o moudrost, abych dokázal jedno od druhého rozpoznat. Amen.“

Zdroj: https://vlastikfurst.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=669035

se mi moc líbil. Jen bych upravil jednu větu na ... dej mi odvahu a sílu ....

11 0
možnosti
Foto

Jen jedna věcná připomínka: upřímná soustrast se nepřeje, ale projevuje.

5 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.