Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Jsem špatný katolík, žádné předepsané nebo doporučené modlitby se nemodlím. Chci žít v přítomnosti Boží. Ale vždycky to nejde. V lese najdu hřiba, vyrvu ho ze země, očistím a ukládám do košíku. Pak teprve si vzpomenu: A co vděčnost?

Když ráno svítí hřejivé sluníčko, s našením a vděčností zpívám "Díky za toto krásné ráno", které mne naučili saleziáni. Ale zpívám si, i když leje, kdy je více vděčná příroda. Ta písnička je souhrnem celého křesťanství. To jo. Ale večer padám do postele a sotva řeknu "Díky, Pane!"

Ale máte pravdu, že tou vděčností bychom měli začít!

:-)

0 0
možnosti
DH

Konečně trocha sebekritiky,... to to ale trvalo.

0 0
možnosti
JS

Není potřeba klanět se, pokud cítím pokoru :)

Každý den, kdy vyjadřuji vděčnost za možnost ŽÍT, je požehnaný tím, kdo by mě neměl znát, poněvadž jsem "nekřtěňátko"...

1 0
možnosti
SN
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,15
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.