Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)...............R^R^R^V

0 0
možnosti

Opět jste velice názorně ukázal, že naléhavost biblických slov neklesá ani s velkým časovým odstupem, který nás dělí od Davidových časů. Právě naopak. Ta Davidova slova hovořila do Kristovy doby a hovoří i do naší doby.

Napsal jste například, cituji: "Je zvláštní, jaké způsoby Bůh používá, aby nám dal najevo, že jde s námi, i když se cítíme osaměle.". To je přesně ono. Mně takhle vždycky poslouží Vaše články. Je v nich ta naděje. Aneb jak praví Šalomoun ve svých Příslovích: "Starosti člověka tíží v srdci, laskavé slovo ale radost navrátí.".

2 0
možnosti

Opět děkuji za rozbor Písma i osobní svědectví. Měl bych chuť reagovat na oba předchozí příspěvky - ten upřímný i ten trochu provokativní. Ale raději počkám, jestli to neuděláte sám. Přeji požehnanou sobotu.

1 0
možnosti

Mít Vaše strarosti. Tady, TADYJSEM!!!.... a totální ticho. Jste si jistý že reaguje na Vyslyš nás? Není to trolling, jen vlastní pocity.

0 0
možnosti

A co třeba začít tím, že se pokusíte zbavit vlastní pýchy? Nebo že si ji aspoň uvědomíte. To je kolikrát lepší než deset citátů z Bible a z různých modliteb a žalmů.

0 0
možnosti

Já nemám pocit, že by autor trpěl pýchou. Jeví se mi to zcela upřmné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.