Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Ano, většinou nerozumíme tomu, jak nás Bůh vede. Teprve po létech zjistíme, že to bylo dobré!

:-)

1 0
možnosti
Foto

překrásný text i představa, díky

2 0
možnosti
Foto

Pěkný večer, vážený pane kolego,

děkuji pěkně za hezký blog.

Ale musím se přiznat, že ta staročeština mi moc nesedí. Raději mám nejpřesnější překlady Bible z originálů, což je Bible kralická (o té se ostatně zmiňujete). Tu čtu několik posledních let. Dříve jsem četla i Bibli 21 (ale už mi to nesedí, protože překlad není tak "ostrý", přesný).

Ten pohled na Nízké Tatry a ovečky je nádherný!

Ještě mě napadla jedna věc. Ovce špatně vidí na dálku, jenom na blízko. Proto se může stát, že zabloudí od stáda, víc a víc, ani neví jak. Ale právě proto je tam pastýř a často mu pomáhá i ovčácký pes, který to také hlídá. A pastýř ovce udržuje pohromadě právě díky své pastýřské berle.

Ještě jedna věc mě na ovečkách fascinuje. Jde vyloženě o stádové tvory. Není jim dobře, když jsou sami. Potřebují stádo, jedna druhou. To se mi velice líbí. My, jako ovečky, které potřebujeme jeden druhého navzájem. To je, myslím, v dnešní době, velice aktuální.

Přeji krásný advent, hrš

1 0
možnosti

Díky za přání i myšlenky. I Vám přeji požehnaný advent.

1 0
možnosti

Tam jsou dvě hladiny. Jedna je smrt a starost Hospodina o své věrné a druhá starost Hospodina pro své věrné na zemi. To druhé navazuje na Joba. Neztrácet naději a víru.

Vám R^

2 0
možnosti

"Vicevrstvost" biblických textů si člověk nejlépe uvědomuje, když je čte opakovaně a s odstupem času. Díky za doplnění.

1 0
možnosti
Foto

Krásné R^R^R^

A úchvatný obraz s holí...

Děkuji moc

1 0
možnosti

Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.