Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rád Vás čtu, ale tentokrát jsem z Vašeho blogu poněkud rozpačitý....

Tady totiž nejde jen o řvouny, co jsou slyšet. Tady jde o tisíce a tisíce dalších, mlčících, kteří už bohužel také na vlastní kůži poznali, jak vypadá skutečná bída, ne vlastní vinou způsobená.... a co hůř, tito lidé už nevidí ani naději na zlepšení, ba spíše právě naopak.

Nemyslím si, že by měl kdokoli právo je soudit, natož, jak to mnozí dělají, jimi pohrdat. Ono to totiž bohužel nevypadá tak, že my ostatní budeme stále "za vodou"....

Takže ano, buďme vděční Bohu, že se nás to (zatím) netýká, nebo že máme alespoň to málo, co jakžtakž stačí k životu (a zdaleka tím nemyslím jen hmotné věci!). A co hlavně nezapomínejme být lidmi, kteří stále ještě vědí, co je to soucit, empatie a láska k bližním (nejen k těm nejbližším).

0 0
možnosti

Hned v úvodu píšu: "...když nasloucháme některým demonstrantům..." Možná jste to přehlédl.

0 0
možnosti

Nebo také:

1 Timoteovi 6:8 Máme-li však jídlo a oděv, spokojíme se s tím.

1 0
možnosti

J55a73n 33Z58i64e11g22l44e68r

28. 11. 2022 13:55

Dost dobře nechápu, proč Ti, kteří se slovně vymezují proti nenávisti, pod tímto krásným nekonfliktním blogem rozjeli doslova veletok nenávistných a zlých příspěvků. Pokud jde o mne, tak budu vždy jednat ve stylu, na hrubý pytel, hrubá záplata.

0 0
možnosti

Vymezujete se vy. Já jsem v celé diskuzi o vás napsal pouze to, že jste zlatý. Vy jste mě naopak nazval zlým, nenávistným fanatikem, kremlobotem, pokrytcem a demagogem nejhrubšího zrna, frustrovaným a neúspěšným člověkem, který toho v životě moc nedosáhl.

Není vám z toho moralizování už blbě?

3 1
možnosti

Ano, nutnost vzít si svetr nás uvrhla do naprosté bídy. Když si jen vzpomenu, v jakém nepohodlí proti nám žili moji prarodiče, kteří byli šťastní a spokojení, tak se trochu stydím.

Krásný článek.R^:-)

9 0
možnosti
Foto

R^karma a naprostý souhlas.

Měli jsme období, kdy jsme také počítali, jestli si něco můžeme dovolit, ale měli jsme na střechu nad hlavou, teplo, vodu a připojení k internetu.

Hubená léta se občas střídají s tučnými, ale dokud člověk neskončí na ulici, není to ta pravá bída.

12 0
možnosti

Tady je tak spokojených lidí, to je úžasné. Před rokem jsem pořád slyšel řvaní o Babišově drahotě ale teď je vlastně pohoda. R^

1 6
možnosti

J92i19r57i 53V69r20a70b62e49c

28. 11. 2022 12:08

Pane Fürst ( už i Vaše jméno je pozitivní), Vy jste pozitivní člověk a ti žijí podle statistik dlouho. Vy si můžete gratulovat. R^

6 0
možnosti

Vy si zase můžete poletovat. To také není špatné.

Přeji pohodový den.

6 0
možnosti

J65a35n 63A45b86r90t

28. 11. 2022 12:04

V jádru se dá s Vámi souhlasit. Jen vlády od revoluce nedokáží rozlišit kdo pomoc státu potřebuje a kdo ji pouze zneužívá. Opravdovou bídu zažívá pravděpodobně málo kdo, ale kroky vlády nejsou vždy v zájmu občanů naší země.

1 0
možnosti

Proto jsem byl vždy odpůrcem "plošných" opatření a jsem spíše pro adresnou pomoc, kterou umí třeba lidé v obcích, kde se dobře znají.

Proto také fandím těm "charitám", které to umějí lépe než stát. Já mám dobrou osobní zkušenost s Adrou a Slezskou diakonií.

6 0
možnosti

J74a47n 15Z53i49e71g36l59e23r

28. 11. 2022 11:21

Já jsem rád, že u nás rusácká svoloč záměrně neostřeluje porodnice a nevraždí v nich novorozence. To je daleko horší než sebevětší bída, krom toho, že u nás žádná velká bída není.

8 0
možnosti

J91a15n 14Z23i12e32g66l54e21r

28. 11. 2022 11:14

Inu, to je těžký, pokud vláda nezastropuje ceny energií, tak ji lidé nezajímají. Pokud je zastropuje, tak zadlužuje zemi. To si pak člověk těžko vybírá. :-)

1 0
možnosti
Foto

Bída je mezi námi, i když souhlasím, netýká se tak úplně těch, kteří demonstrují po náměstích. Rozhodně je ale hodně spoluobčanů, kterých se přímo dotýká a bolestně bude stále víc. Na to nepomáhají žádné biblické příběhy. Zrovna jsem se vrátil z jedné charitativní akce a jsem z toho rozhozený a zároveň potěšený, že je ještě dost lidí soucítících, kteři vlastně suplují sociální politiku státu.

3 0
možnosti

Máte pravdu. Těmto lidem ale nepomůže žádná vláda.

Je fajn, že existují různé organizace, které nám umožňují účiněji pomáhat ne plošně, ale konkrétně.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS