Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J86a54n 17M51a16r25e16k

10. 3. 2023 5:15

Pane Vlastíku, jestli jste opravdu babička, tak konstatuji, že jste ta nejroztomilejší babička.

1 0
možnosti
Foto

Vlastiku, žemlovku miluji od dětství, i moje děti a vnoučata. Právě se na ni chystám. Zrovna tak na sladkou rýži s jablky. Vše musí být děláno s láskou o tom to vaření je. Moc děkuju za blog;-)R^V

0 0
možnosti
VF

Zkuste někdy jáhly s jablky.

1 0
možnosti
VF

Vlastní babičky jsem nepoznala, ale jedna "cizí" překonala i babičku, o jaké psala Božena Němcová. Celá její rodina byla nezapomenutelná. Občas se zastavím u jejich maličkého domečku v Radějově a alespoň škvírkou nakukuji do dvora. Na celou její rodinu nejde zapomenout, stále mě hřeje u srdce. Díky Bohu.V

1 0
možnosti
SL

Jako děti jsme se těšili, když babička smažila koblihy (na sádle). ;-D

Takové nikdo později už neumněl ! A neposypávala je cukrem :-).

2 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.