Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přejte si mír tak, aby to bylo co nejlepší pro Ukrajinu i ostatní civilisty.

TO JE JEDINÉ, CO MÁ CÍRKEV DĚLAT. NE POSÍLAT TANKY.

1 1
možnosti

Tím, že si budeme přát mír, ovšem ničeho nedosáhneme. Na naše přání Rusko zvysoka kašle. Rozumí jen klacku.:-/

2 1
možnosti
Foto

Proč jste to nesmazal?

0 0
možnosti

Připadalo mi to zbabělé.

1 0
možnosti

J53i40ř23í 71G33r38o64h

12. 3. 2023 15:58

Zajímavé že řešíte takovou kravinu a vůbec Vás nezajímá že pár lidí u Nár. muzea měli na ukrajinských vlajkách symbol ukrajinské

neonacistické organizace c14

2 7
možnosti

Ale Vy to řešíte, Jiří!

A snad to i vyřešíte!

5 0
možnosti

Ale ta "vlastenka" má českou čepici, tak proč píšete o ruské?

https://cs.wikipedia.org/wiki/Trikol%C3%B3ra

No a kravata Zemana a Babiše je ukázka toho, že z jedné látky se dá ušít vázanka jak pro Čecha, tak pro Slováka i Rusa. Stačí jenom správně otočit látku při stříhání.

bčmbčmbčmbčm čteno pozpátku dává

mčbmčbmčbmčb

Je to napsáno vodorovně, ale na kravatě se to střídá svisle. Proužky barev jsou vodorovně.

8 0
možnosti

Máte pravdu. Já viděl bílá-modrá-červená. Budu se jí muset omluvit.

1 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

4 8
možnosti

Další dezolát, co nepozná naši trikolóru ?

8-o

8 4
možnosti

..... ste s tem hned hotovej,- ruská čepica a báásta!,- ale podívajme sa na to z teho moderního, progresivního-multikulti kosmopolitního úhlu pohledu,-..... např. francouzská čepica, slovenská, holandská, chorvatská, event. americká (pro hvězdy a jiný znaky nezbylo místo),- zkrátka sa furt netrápit Ivanama, zapojit více fantazii a hnedle je ten svět vo něco veselejší,-žejoV[>-]!

4 4
možnosti

No, když znáte některé domostrující trochu blíže, tak moc prostoru pro "fantazii" nezbývá.

3 1
možnosti

Já jako "důchodce" se mám také velmi dobře. Mám i myčku, sušičku, zmrzlinovač s chlazením, 2 kávovary. Od syna vždy dostanu starší počítač, mně plně stačí, od druhého textil. Za byt jsem nedal miliony, taková byla doba. Auto ze zdravotních důvodů nemám, žena se na náročnější dovolené bojí. Peníze mi zbývají. Nepiju, s léky se alkohol nesnáší. Ale nechtěl bych být mladý a začínat od nuly jako já v konci 60.let.

S tou čepicí - já být "marketér", byla by to výborná provokace.

3 0
možnosti

Pokud něco umíte, tak není problém začít od nuly i dnes. Celý majetek, který jste popsal vám může zmizet, shoří byt/dům, vezme ho voda (nevím kde bydlíte). Pak vám zase zbydou vaše ruce.

0 0
možnosti

Jen drobný nesouhlas. Právo se někdy musí hájit i násilím, ostatně proto má společnost policii a armádu. Ale respekt, to je to, co jim schází. To demonstrovali útokem na Národní Muzeum. Nemají respekt k jinému názoru, a přitom ho od ostatních sami hlasitě vyžadují.

3 1
možnosti

Pro mne je násilí, na rozdíl od síly, něčím, co nevnímám kladně a v souladu s právem.

Přeji prima den.

1 0
možnosti
Foto

Tak si to představme:

1. PRO se dostává k moci.

2. Vystupujeme z EU a NATO, podporujeme politiku Ruska.

3. Rusko nás přijede preventivně ochránit a vymýtit fašisty.

4. Naše obyvatelstvo musí nastoupit do ruské armády mýtit fašisty dále na západ.

5. Kdo neposlechne, tomu bude rozbita hlava kladivem.

25 5
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,26
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.