Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rusko vyhlásilo válku Ukrajině už v roce 2022. Protiúdery z území Ukrajiny muselo čekat.

1 0
možnosti
PJ

no vidíte a já myslel, že to je jen speciální operace, čert aby se v tom vyznal. Jen mi není jasné proč se to v Rusku nesmělo říkat , že je to válka.

12 0
možnosti
Foto

Putin, lépe řečeno Lavrov půjde lhát do OSN. Tento orgán zastřešující většinu prolhaných teroristů již něco proti Ukrajině vymyslí a bude se to snažit vnutit zbytku světa. To co jsem teď napsal zní jako blbost. Takže je to blbost nebo ne?

Vašek

8 0
možnosti
Foto

Není, bohužel je to smutná pravda.

4 0
možnosti
LS

Naprostá priorita pro rusaky je najít a zničit vyrobené drony. Pro UA zase ty drony efektivně využít.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma

8 0
možnosti
  • Počet článků 3337
  • Celková karma 29,76
  • Průměrná čtenost 784x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.