Ono to dědkovství má i své výhody. Člověku se totiž neustále rozšiřuje portfolio bab, po kterých člověk mrskne mlsně okem. Ta jejich dolní věková hranice je víceméně stálá kolem 16-17 let, ale ta horní neustále stoupá. To teenageři nemají.

Foto

Chlípné oko vilného starce, ne-li i naopak? A přitom stačí reagovat akorát. Třeba i tak: ,,Já krásu vnímám , a tak se na ní dívám rád"

Foto

I když chápu, dědek plesnivý je příliš expresivní výraz. Karma

Foto

J85o15s42e89f 96B21á76r94t19a

16. 3. 2024 10:58

Vzpomínám si, jak mi někdo poprvé uvolnil místo k sezení v dopravním prostředku. Překvapilo mě to, hodně.

VF

Také mi chvíli trvalo, než jsem se naučil poděkovat.

Foto

Ženská si vyjde ven polonahá a pak se rozhořčuje, jak ji ti chlapi očumují - staří dědkové i mladí cucáci. Přitom pohled na toto tělíčko má patřit jenom milionářům ve věku kolem 35 let.

ZH

Klídek. Také už zaznamenávám otáčení očí v sloup jako reakci na mé civění. Prostě to tak je a mám z toho srandu.

JN

U člověka, silně věřícího v Boha, mě trochu překvapuje, když má pochopení pro výrazy jako "plesnivý dědek". Takový výraz podle mého názoru nebyl od té slečny adekvátní reakcí na to, co v blogu popisujete (a navíc to dle Vašeho profilového fota určitě neodpovídá skutečnosti).

MM

Co má výraz "plesnivý dědek" společného s vírou v Boha?

  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,34
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.