Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

parnassius

10. 5. 2010 15:09
Před pár lety jsem pracoval přímo v centru

naší Matičky stověžaté. Jednou jsme s mým kolegou spočítali, kolik by nás stálo, kdybychom uspokojili všechny požadavky na "drobné" cestou do práce a zpět:

V průměru jsme byli osloveni tak 2krát cestou tam a 6krát cestou zpátky (kdo by ráno kvůli drobasům vstával, že?). Vynásobíme-li to onou oblíbenou desetikačkou a dále násobíme-li to průměrným počtem pracovních dní v měsíci (21) a následně počtem kalendářních měsíců, dostáváme se na pěknou sumičku 20.160,-/osoba a rok.;-)

0 0
možnosti

TerezazMoravy

10. 5. 2010 12:43
je to tak

R^

0 0
možnosti

polibek

10. 5. 2010 12:29
smutné a pravdivé

Dceři byly 4 roky, když jsme vyšly před mekáč a ona si nesla svůj vysněný dětský balíček s meníčkem(do mekáče chodíme jen jednou do roka, když má svátek). Sotva jsem s ní vyšla ven, přitočil se k nám bezdomovec a prosil o peníze, že má hlad. Dcerka chvíli koukala na něj , na mne a pak mu podala své vysněné meníčko se slovy: "Na najez se chudinko, asi máš veliký hlad ." Bezdomovec chvíli tupě zíral, pak si to vzal, jenže při odchodu se zvládla dcerka ohlédnout a viděla, jak její meníčko háže do koše na odpadky. Takové slzy a takové zklamání dětské dušičky jsem už nikdy neviděla...Dnes je jí skoro 11 let a v životě by bezdomovci nedala nic, natolik ji to ovlivnilo. Obtěžovatele v metru vždycky už dopředu usměrní: "Nemám a nebudu mít". Jo holt nevděčníci, za svůj život si převážně můžou sami .

pane pastore, mám dotaz. Ten bezdomovec, co pak chodil k vám jíst a pak pracoval, jak dlouho mu to vydrželo v té školce?

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

10. 5. 2010 12:38
Re: smutné a pravdivé

....já obvykle reaguji slovy: "chceš to na pivo?" Když zabere a řekne jo, tak někdy pětku přihodím.....když mlží, nedostane nic.

Nepředpokládám, že bezdomovec bude v stavu, v kterém se nalézá totálně abstinovat a každý den v parku jogínskými cviky posilovat ducha a jako intermezzo si opakovat anglická slovíčka, aby zvýšil svou zaměstnatelnost......jen nemám rád, když ze mě někdo dělá hňupa (ne, že bych někdy nebyl).....;-D

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

10. 5. 2010 10:38
hezký článek

.....NE je moje oblíbené slovo. Když ho řeknu aspoň 2x denně....hned vím, že svět je o fous lepší ;-D

0 0
možnosti

polibek

10. 5. 2010 12:32
Re: hezký článek

Říct ne, to je kus umění, ve mně se to občas pere se skrytým svědomím, ale většinou dobře zafunguje intuice a svědomí je zticha.;-)

0 0
možnosti

SantaKlaun3

10. 5. 2010 10:35
.

R^ karma. V Praze u metra Budějovická pravidelně prodává silný, urostlý "bezdomovec" časopis Nový prostor. Je poměrně vlezlý, lehce lidi i dobíhá, každému přeje "hezký den" apod. Jednou jsem ho zaslechl, jak se baví s nějakým svým kumpánem. Mluvili nahlas, zaslech l jsem něco jako  "na to lidi naletí", "na barevné kopírce", "padělaná kosmetika". Vyplynulo z toho, že se baví o tom, jak budou tisknout obaly na falešnou kosmetiku a tu pak prodávat. Ani halíř bych tomu gaunerovi nedal a kdo to tam znáte, bacha na něj a nic od něj nekupujte.

0 0
možnosti

zatloukal

10. 5. 2010 10:25
kaufland svitavy

Ve Svitavách před kauflandem obchází parkoviště pravidelně jedna stará paní a prosí o peníze na chleba. Poprvé jsem jí řekl, že jí ho koupíme a čtvrtku jsem vzal. Její překvapení, když jsem jí ho dával bylo veliké, schválně jsme s dětmi počkali v autě, co se bude dít. Chleba skoro obratem putoval do odpadkového koše a paní zrovna od někoho jiného dostal 10kč na další "chleba". Obratem šla koupit krabicové víno, které pak za rohem s ostatními bezdomovci na dvě rundy vypili. Názorně jsem dětem ukázal, že žebrákům nemá cenu dávat peníze a o jinou pomoc nestojí.

0 0
možnosti

vlasec

10. 5. 2010 10:47
Re: kaufland svitavy

Blbé, že když někdo opravdu potřebuje peníze na chleba nebo byl okraden a potřebuje peníze na jízdenku, už ho ignorujeme, protože jsou tady ti žebráci - podnikatelé, kteří zneužívají lidské dobro.

0 0
možnosti

Bobrufka

10. 5. 2010 10:19
ANO

...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,14
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.