Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bobrufka

17. 9. 2010 13:22
Brrr, za pohled vyrvat oko...

není to příliš?

0 0
možnosti

vaťák

17. 9. 2010 13:37
Re: Brrr, za pohled vyrvat oko...

Když jsem se ještě živil rukama, tak můj spolupracovník, který prožíval "porozvodové peklo", prohlásil: "Že jsem si raději nevypíchl oči, než jsem ji potkal..."

Ježíš tím chce upozornit na to, že většinou nevěra přinese víc problémů než radosti. Ale volba je na každém z nás.

0 0
možnosti

Fw 190 D

17. 9. 2010 13:15
Ježiš ať si pindá co chce

a já se budu válet s kým chci :-P

0 0
možnosti

vaťák

17. 9. 2010 13:44
Re: Ježiš ať si pindá co chce

Je to Vaše rozhodnutí. (Tedy, pokud při tom nebudete přestupovat současné zákony - děti, zvířata, exhibicionismus....)

0 0
možnosti

petrph

17. 9. 2010 13:03
otázka

Jestli to chápu správně, tak Bůh ve Starém zákonu přísně trestal. A to neodkladně (ještě v tomto životě hříšníka). Nebo, v některých případech Bůh uznal lítost a nápravu hříšníka a trest zrušil. O to nic.

Kristus v Novém zákoně nastavuje ještě přísnější měřítka než Desatero, ale říká pouze "měl by jsi ..". Netrestá. Takže se nabízí otázka zda

a) Věřící už je proti Božímu soudu "kryt" křtem, takže jestli tyhle zásady navíc bude dodržovat nebo ne, je zcela na něm a nebude se nikde zodpovídat

b) nebo zda je Boží trest je pouze odložen, i tyto drobné (a často nevědomé) porušení se nasčítávají, takže při Posledním soudu může být i dobrý křesťan potrestán jediným možným absolutním trestem, tedy že nebude vpuštěn do svatého města?

0 0
možnosti

vaťák

17. 9. 2010 13:41
Re: otázka

V době, kterou popisuje Starý zákon, byly tresty na území Judska a Izraele vykonávány opravdu okamžitě. Většinou prostřednictvím soudu. Bylo to tím, že biblické zákony byly v těchto dvou státech součástí tehdejšího práva.

V křesťanské době většinou Bůh opravdu vše nechá na tzv. poslední soud, kdy někteří nebudou vpuštění do Božího království. Tak tomu rozumím.

0 0
možnosti

Hanka Novotná

17. 9. 2010 12:53
Ale houby...

v hlavě to začíná...dávno předtím.;-)

0 0
možnosti

vaťák

17. 9. 2010 13:34
Re: Ale houby...

Máte pravdu. Když člověk popustí uzdu své fantazii...

0 0
možnosti

Luborka

17. 9. 2010 12:52
Řekla bych,

že ne pohled očí,  ale myšlenky jsou začátek nevěry. Podívat se na hezké pozadí nebo přednost ženy není nevěra, je to prostě pohled na něco hezkého, nevěra je, pokud to hezké někdo vědomě vyhledává s cílem si to užít. Když zapomeneme na partnera na úkor jiného protějšku pro chvilkové poblouznění, které může přijít jedině, pokud si pro  to v mysli vytvoříme prostor. Tak tomu rozumím.Nevěra způsobuje bolest a jako taková je nástrojem pro ublížení.Ten kdo tento nástroj použije vědomě či podvědomě zabíjí důvěru. A zabití či vražda se v podstatě ničím od nevěry neliší.Pouze se vraždí to co cítíme, ne to co můžeme vidět, i když, ta smrt se projevuje i na hmotné úrovni.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

17. 9. 2010 12:50
Co se týká...

...žádostivosti mé pravičky...levačkou je to jak od cizího ;-)

0 0
možnosti

Roger Wilco Sr.

17. 9. 2010 12:40
.

Ale jo, to je všechno hezké, ale proč nás muže tedy Bůh naprogramoval geneticky tak, abychom se za těmi ženami ohlíželi a případně rozvíjeli dál svojí sexuální  fantazii? Já hned sám  odpovím: Protože Bohu nejde o člověka jako takového, ale je v nejvyšším zájmu přírody nebo jestli tedy chcete, tak  Boha (nerad ho personifikuji), udržet a rozmnožit život. V jakékoliv formě a za každou cenu. A navíc tak, aby silnější jedinci přežili. Tohle platí od virů až po člověka. Takže muži (i ostatní samci) mají geneticky danou mentalitu tak, aby oplodnili co nejvíce samiček. A tomu přizpůsobují své jednání. Své manželce jsem samozřejmě věrný a když jsme na tohle téma spolu mluvili, otevřeně jsem jí řekl: "Podívej, klidně bych se vyspal s každou , která se mi líbí a kterou by se mi podařilo "sbalit", ale neudělám to. Jednak proto, že tě mám rád a jednal u mě pořád vítězí morálka nad pudy.".

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,57
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.