Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Anup1

15. 8. 2011 12:21
Jsem také křesťanka

ale z mého přesvědčení považuji za nespravedlivé,aby měl mít někdo újmu za něco,co nespáchal !

0 0
možnosti

marka40

15. 8. 2011 14:48
Re: Jsem také křesťanka

A mohla byste být nějak konkrétní s tou újmou za něco, co jste nespáchala?

Jestli ale máte na mysli navrácení UKRADENÉHO majetku, pak tento majetek byl ukraden státem, a státem by měl být zase vrácen.

Je to ale opravdu zajímavé. Je spočítáno, že každým rokem je z našeho státního rozpočtu rozkradeno přibližřně 100miliard. Ale to se tak nějak bere jako samozřejmost. Ovšem navrácení UKRADENÉHO majetku se bere jako nespravedlnost.

0 0
možnosti

Anup1

13. 8. 2011 13:17
Pane pastore,

nebylo by dobré, kdybyste ve spojitosti s tématikou tohoto článku ,jako duchovní,rozebral i aktuální věc,týkající se církví  = vracení majetku?Jaký na to máte názor?Mnoho všímavých občanů totiž vidí,že je ten požadavek jaksi v rozporu s tím,co učil Ježíš.

Cituji:"Tomu,kdo tě udeří do jedné tváře,nastav i druhou,kdo ti odnímá svrchní oděv,neodpírej ani spodní.Dávej každému,kdo tě prosí a od toho,kdo ti odnímá věci,je nepožaduj zpět"(Lukáš:6;29-30).

0 0
možnosti

Bobrufka

13. 8. 2011 13:37
Re: Pane pastore,

Když ono to tak doslovně nejde. Ty "věci" církvi odňali komunisté. A od těch se, pokud vím, nic nepožaduje :-P

0 0
možnosti

marka40

12. 8. 2011 20:03
Je to tak.

Mým rodičům se toto přísloví také vyplnilo "do puntíku".  Ani "přátele" ani peníze už nikdy neuvidí. A nebyla to žádná zanedbatelná částka.

0 0
možnosti

o.kostal

12. 8. 2011 17:26
neni co dodat

R^

0 0
možnosti

Bobrufka

12. 8. 2011 16:35
Bohužel...

někdy se člověk musí zatvrdit. Půjčovat na dobré slovo se nevyplácí:-(

0 0
možnosti

Tak nevim

12. 8. 2011 15:33
Stará moudra

jsou doopravdy moudrá,bohužel jsou nějak zapomenuta a asi v dnešní době nerada opakována.Při finanční  pomoci známým se snažím držet-Dáš hladovému rybu či rybářský prut?.Zvláštní je,kolik lidí by chtělo jen tu rybičku.

1 0
možnosti

vaťák

12. 8. 2011 17:12
Re: Stará moudra

R^

0 0
možnosti

DOBR

12. 8. 2011 15:07
Peníze se dají vypůjčit,

člověk se ale může dostat i do horších problémů a pak se mu může nedostávat něčeho, co se nedá vypůjčit. Nezbývá nežli popřát hodně sil a pevnou vůli. Pokud to půjde jako ty verše, je napůl vyhráno. M.K.

"stále jsem nemocný,už nejsem čaroděj všemocný,

 jsem opuštěný, tady stojím, já se tolik bojím,

 že tuto zkoušku neobstojím."

http://hrebenar.blog.idnes.cz/c/204868/Prosim-neodchazej.html

1 0
možnosti

sorgedoktor

12. 8. 2011 12:50
V každé rodině je to jinak,

já  bych příbuzným v Karlových Vyrech půjčilo cokolicv  a oni mně také...

   Ovšem oříbuzným ve Znojmě a v Brně, takmtěm bych nepůjčil nic

0 0
možnosti

StumedlazOltecu

12. 8. 2011 12:48
Chlapče podívej, již v Kupci benátském je řečeno:

Nepůjčuj peníze přítelům, ztratíš obojí

0 0
možnosti

vaťák

12. 8. 2011 13:54
Re: Chlapče podívej, již v Kupci benátském je řečeno:

Díky za připomenutí. ;-)

0 0
možnosti

tajny agent

12. 8. 2011 12:24
Ja se ridim v podstate tim

co rika Bible - pujcujte ale necekejte zpet. Driv jsem to v podstate nechapal a prislo mi to divne a nerozumne ale sam jsem prisel( zkusenostmi a pocitem ze nemam delat nic co narusuje muj klid) na to ze pujcovat mam takovou sumu bez ktere se mohu obejit to znamena jeji ztrata absolutne nenarusi muj zivot a klid ponevadz muj zivot ani s materialnem spojen neni pouze kdyz tak do vyse svych potreb a tak jaksi vlastnimi zkusenostmi jsem dospel k tomu co Bible rika a pochopil jsem tak toho vyznam. Driv jsem si totiz myslel ze pujcovat podle Bible nemame ale jenom davat ale neni to to stejne. Chapu tim to ze Bible timto ma na mysli pokoj duse toho co pujcuje a ne jak jsem si driv myslel hlavne ty co si pujcuji a jejich blaho. Prelozil bych to tedy do vety - jestli pujcujete tak do takove vyse ktera v pripade ztraty nenarusi vas zivot.

0 0
možnosti

vaťák

12. 8. 2011 13:53
Re: Ja se ridim v podstate tim

Tak myslím, že jsme dospěli ke stejnému závěru. Přeji pohodový víkend a Boží požehnání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,39
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.