Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tara.cz

30. 3. 2012 10:27
Peklo a hrob

"Amen pravím tobě, dnes budeš se mnou v ráji."

"Já jsem cesta, i pravda, i život. Žádný nepřichází k Otci než skrze mne."

Pane Vlastíku, jak rozumíte těmto veršům?

Ježíš slíbil jednomu z lotrů, který se napravil, že s ním dnes bude večeřet. Druhému to neslíbil. Všichni umřeli. Hodný lotr by tedy měl být v hrobě a čekat na druhý příchod, ne dnes večeřet s Ježíšem. To je první problém.

Kde by byl druhý lotr, který Ježíše odmítl, když ne v pekle (pomiňme teď, jestli je ještě v hrobu) - pokud peklo neexistuje? Nebo oba odejdou k laskavému Bohu, přestože jednoho z nich Ježíš vyvýšil? Druhý určitě nepřišel k Otci skrze Ježíše. Já si opravdu myslím, že pokud budeme peklo ignorovat, odvracíme nerozhodné od Boha ve stylu - nic špatného se mi nemůže stát, tak si užijme co nejvíc teď. Zajímá mě váš názor.

0 0
možnosti

Faustino

24. 3. 2012 8:15
Některými aspekty

posmrtného života se zaobírá tento blog:

http://novotnak.blog.idnes.cz/c/164480/Lehke-nenarocne-vikendove-zamysleni.html

Úvahy je možno dále rozšiřovat.

0 0
možnosti

TondaN

24. 3. 2012 7:20
víte,já nevydržím číst dlouhé články,

ale ten úvod mi stačil.co bysme mnohdy dali ..

0 0
možnosti

amenhotep16

24. 3. 2012 6:34
Nedávno jsem prohlásil, že se bojím víc umírání než samotné.

Je možné, že jste to prohlásil, ale myšlenka původní to není. Smrti se nebojím, smrt není zlá,

smrt je jen kus života těžkého,  co strašné je, co zlé je, to umírání je....

To je Wolker. Když už vás učily soudružky učitelky, měl byste to vědět.

 

0 0
možnosti

vaťák

24. 3. 2012 7:21
Re: Nedávno jsem prohlásil, že se bojím víc umírání než samotné.

No, já prostě jen nejsem tak dokonalý, jako vy.

0 0
možnosti

Kru.El

24. 3. 2012 5:31
Hezký článek,

ale cokoliv jiného než 1) mi připadá jako sobectví. Všechna čest síle ateistů.

0 0
možnosti

Camino.

24. 3. 2012 6:00
Re: Hezký článek,

I ateiste mnohdy obrati v posledni chvili, zjistite pouze kdyz pracujete ve zdravotnictvi.

0 0
možnosti

kral

23. 3. 2012 23:11
karma

Jen se priznam ze mne hodne ale hodne zamrazilo behem uvodni vety. A mrazi mne dosud.

0 0
možnosti

vaťák

24. 3. 2012 6:22
Re: karma

Vůbec se Vám nedivím.

0 0
možnosti

Rodnok

23. 3. 2012 22:45
V tom nadpisu bude čárka

Možná.

0 0
možnosti

vaťák

24. 3. 2012 6:24
Re: V tom nadpisu bude čárka

Asi máte pravdu. Tak ji tam dáme. ;-)

0 0
možnosti

pakoss

23. 3. 2012 21:48
Zajímavý článek, Vlastíku :-)

děkuji :-)R^

1 0
možnosti

vaťák

23. 3. 2012 22:13
Re: Zajímavý článek, Vlastíku :-)

;-)

0 0
možnosti

Světlonoš_v04

23. 3. 2012 21:37
ubohý manipulátore

"Protože žijeme v Česku, které je podle některých průzkumů rájem ateistů,

začínám názorem, který mou generaci učily "soudružky učitelky" už na

základní škole."

---

za takové konstrukce by se nemusel stydět ani Goebbels. Čtenáři sugestivně v jedné větě podprahově podsuneme, že existuje nějaká spojitost mezi ateismem a komunismem.Já vím co je po smrti, sám jsem to zažil. Není to smrt, ale není to ani to co si myslíte, tj. že nějaká duše přenese vaši současnost osobnost dál

2 0
možnosti

vaťák

23. 3. 2012 21:40
Re: ubohý manipulátore

Děkuji, tenhle titul jsem ještě neměl. Asi budu muset udělat nové navštívenky.

3 0
možnosti

Profesor_Nula

23. 3. 2012 21:16
Zajímavá je určitě klinická smrt...

Snad skoro každý kdo to prožije, tak ho to změní.

0 0
možnosti

Sprintujici.stonozka.4

23. 3. 2012 21:25
Re: Zajímavá je určitě klinická smrt...

četla jsem několik příběhu lidí,co prožili klinickou smrt, ale je hrozně těžké odlišit skutečnost od .. nevím, jak by to správně nazvala ...od lehké fabulace... říkat to,co chce někdo slyšet, co se dá dobře vyprávět .. světlo na konci tunelu, pohled sám na sebe ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,25
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.