Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji, krásné, trefné, osvěžující jako Morava sama. I já mám skvělé zkušenosti z této "metropole", ač mě děti ještě sedět nepouštějí a Brno jsem si raději prochodila. A protože mám děti čerstvě dospělé, taky si myslím, že to s tou naší mládeží až tak špatné není :-). Za mne karmaR^

1 0
možnosti
Foto

No i mně se už poštěstilo, že mi bylo uvolněno místo mladíkem s moravským přízvukem. Vtipně jsem se zapýřila, že se necítím být ve věku.. A on mne uzemnil, když pravil: "žádná žena by nikdy neměla nad mužem stát" V

1 0
možnosti

J14a79n 42R81á89ž

3. 2. 2015 17:31

Faktem je, že  nejtaktnější připomínkou, že už nejsem  mladík bylo, když mi po prvé v šalině uvolnil místo hoch  se sluchátkami na uších, které jako alibi nevšímavosti k druhým  nepoužil.

První myšlenkou bylo odmítnout, přece sakra ještě mohu stát, ale rychle jsem si uvědomil, že bych u toho byl vůl a ten hoch by možná už nikomu místo nikdy nenabídl.

;-D

0 0
možnosti

Rád bych zjistil, z kterých mladých žen se posléze stávají protivné babizny.

Takových sociálněhumanistockoantropologistických fakult máme a tento výzkum zatím nikdo neprovedl.

1 0
možnosti
Foto

Klídek. I ten čas přijde. Jak to vlastní zjištění, tak i toho ,,sofistik.průzkumu"8-o;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,33
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.