Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

marlow

17. 12. 2010 23:51
a tohle

"Svou jsem snědl hned a po ní i druhou, protože "manželka přece drží dietu" Jak jste mohl vedet ze manzelka by si nedala trubicku? Zeptal jste se ji? Koupil jste 5 trubicek rodine nebo sobe? Vy jste snedl jidlo pro rodinu? Nebo jste ho koupil pro sebe ale pripadalo Vam sobecke koupit si 5 trubicek?

0 0
možnosti
VF

vaťák

18. 12. 2010 7:48
Re: a tohle

To byl jen příklad toho, jak se sobectví dokáže samo obhájit.

0 0
možnosti
ML

marlow

17. 12. 2010 23:48
hm

"Bůh po mně chce jen to, bez čeho se mohu obejít a dokonce mi bez toho může být i lépe."

Jinymi slovy - muzete se obejit bez boha.

0 0
možnosti
VF

vaťák

18. 12. 2010 7:53
Re: hm

Znám hodně lidí, kteří žijí sami a tak jsou důkazem, že je možné žít i bez manžela nebo manželky a rodiny. Já ale raději nežiji sám.

Miliony lidí dnes říkají, že boha nepotřebují a žijí svůj život. Takže to bez boha určitě jde. Otázka je, zda je to ta lepší varianta. Podle mne ne, podle nich zřejmě ano. Každý zodpovídá sám za sebe. I před Božím soudem to tak bude.

0 0
možnosti
F

Fanýs

17. 12. 2010 22:04
Jsem ateista.

Až budu povolán před Boha, tak mu řeknu: "Pane Bože, ten Tvůj rybářský spolek byl tak diletantský, že mu nešlo uvěřit. "

0 0
možnosti
VF

vaťák

17. 12. 2010 22:10
Re: Jsem ateista.

A co Vám asi odpoví?

0 0
možnosti
AR

Don don

17. 12. 2010 20:44
no

koukám, že asi převezmete podvečerní diskusi Vaší kolegyně paní Maury. A možná jsou tyto řádky psány právě proto;-) Hodně zdaru

0 0
možnosti
G

geo.novotny

17. 12. 2010 20:30
Velmi hezké

a vlastně i rozumné.

G.N.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3335
  • Celková karma 30,27
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.