Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Ode mě karma k Vašemu článkuR^

4 0
možnosti
Foto

tohle je moc fajn článek a já za něj děkujiR^. A jakože jsem volička JD, myslím, že se opravdu zbytečně nechal převálcovat svými poradci. Což je škoda, kterou vy jste tu nějak celkem celkem k podepsání - popsal.

9 0
možnosti
Foto

Politik si může nechat poradit v podružnostech, v technických věcech, v oblastech do kterých moc nevidí.

Ale politik musí mít svůj vlastní náboj a "antizeman" tím nábojem tedy nebyl. Dokonce se, díky tomu, podařilo přihnat Miloši Zemanovi větší počet voličů, než před pěti lety. A to je skoro neuvěřitelné.

Po prvním kole jsem si myslel: OK, Miloš prohraje se ctí. A vida, nestalo se. A samozřejmě, špatná rozhodnutí, jako nejít do dvou duelů, v tom sehrála velkou roli.

0 1
možnosti
Foto

No a můžeme teď rozvíjet konspirační teorie, že poradní tým Drahoše byl placen Zemanem.

Ovšem je otázkou, do jaké míry je Drahoš silnou osobností, když nedokázal prosadit sám sebe proti poradcům? A když si neumí vybrat své vlastní poradce? Umíte si něco takového představit u Zemana?

1 6
možnosti
JS

Ano,Zeman je obklopen partou darebáků,bývalých STB a komunistů.Slušní lidé by si se Zeman nezadali.

7 0
možnosti
  • Počet článků 3336
  • Celková karma 29,74
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.