Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Přesně. Někdo vyčítá jinému, že volí ze dvou zel. Nikdo ale není ani čiré zlo, ani čiré dobro.

Já budu volit z předložených dober to největší. Z mého pohledu, samozřejmě. Protože si nečiním nárok na objektivitu.

R^ :-)

7 0
možnosti
JW

Pak ale Váš hlas popadne a rozmělní se ve prospěch zmíněných zel.....

0 1
možnosti
RK

Tady je to celkem norma. Zdejší nohsledi Bureše vyčítají podobné Pavlovi... Holt jejich mozečky to mají dost jednoduché.

11 6
možnosti
VF

Já bych to tak nehrotil.

Každý máme právo na svůj názor.

2 0
možnosti
Foto

Hezké přísloví, Vlastimile. A rovněž dobrý postoj zralého muže.

19 0
možnosti
VF
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,38
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.