Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Saaayush

10. 3. 2011 10:45
...

Co se týká  rozdávaní kondomů v Riu, myslím, že když se váže k akci co se koná jednou za rok, asi to nebude mít tak velký vliv na mínění lidí. Tak černě bych to neviděla, proč by si kvůli tomu, že dostanou zadarmo prezervativ měli myslet, že se takhle o ně někdo postará vždycky když si budou chtět užít... Každopádně s vámi souhlasím v tom, že by občas (zvlášť někteří) měli používat taky mozek. Když už jsme konkrétně u kondomů, použít je při jednorázovém úletu vždycky, protože ani to že partnerka bere HA ji neochrání před HIV a dalšími pohlavními nemocemi. Hawk, zdravotnice domluvila. Jako člověk ale dodávám, že se asi těžko přemýšlí s nějakým tím alkoholem v krvi.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 3. 2011 11:48
Re: ...

efekt rozdávání kondomů je spíše v tom, že i lidé, které by ani nenapadlo po něm šáhnout ho začnou vnímat jako něco normálního. Někteří z nich pak v jeho užívání i pokračovat. Tolik záměr.

Jsem pro používání mozku, nicméně na rozdávání kondomů nevidím nic pobuřujícího;-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

9. 3. 2011 13:26
Vlastíku, zdravím

Z vašich blogů vím, že jste velmi slušný a vcelku i moudrý člověk. Nicméně se zmiňovaným důrazem na odpovědnost a zdrženlivost v současné době asi nevystačíme. Jsem rád, že mladým nabízejí kondomy. Patří totiž v současnosti k módě je nepoužívat a to může být opravdu problém. S náctiletými hýbou hormony a těžko si šanci na sex po diskotéce nechají ujít díky sebelepšímu apelu k morálce.

;-)

0 0
možnosti
VF

vaťák

10. 3. 2011 6:27
Re: Vlastíku, zdravím

Ano, také si myslím, že kondom je lepší, než nic. Ale kdyby se k tomu přidalo více osvěty i pro partnerské vztahy, možná by pár lidí mohlo prožít šťastnější život.

0 0
možnosti
A

A/D

8. 3. 2011 10:42
asi takhle

Každý člověk má právo svobodné volby v každém okamžiku svého života a nikdo ani církev, ani Bůh nemá právo mu do toho "kecat". Každý nechť si svobodně vybere cestu svým životem a každý nechť nese následky (ať pozitivní či negativní) svých činů.

A nemáte pravdu s pohlavními chorobami, když nebyla antikoncepce, šířily se mnohem mnohem víc-a to tu bylo křesťanství. Sexuální chování člověka se příliš nemění, co se mění (k lepšímu) jsou prostředky ochrany před chorobami.

Odpovídám nyní na vaší otázku cituji: "Co je tak špatné na věrnosti, zodpovědnosti, opatrnosti a cudnosti?" Díky za odpověď.

Není na tom špatného nic, ale není ani nic špatného na nevěře, nezodpovědnosti, neopatrnosti a necudnosti. Jen dvě strany jedné mince,jen volby které činíme a co je správné a co špatné nám soudit nepřísluší.

0 0
možnosti
L

Luborka

9. 3. 2011 9:52
Re: asi takhle

Zvláštní ale je, že to co vnímáme jako dobré tak to soudit nikomu nenapadne, jenom to, co pociťujeme jako špatné. A za špatné považujeme například zradu a tou je i nevěra , která způsobuje zklamání a to je také vnímáno jako špatné. Osobně považuji za špatné právo, protože to motivuje k agresivitě a násilnostem všech stupňů.Říká se, že je dobré netlačit na pilu. Neznamená to však, že tím soudím, jenom konstatuji, že to tak chodí na světě mezi lidmi.;-)

0 0
možnosti
KM

kleo

8. 3. 2011 8:41
obávám se, že nás už nezachrání nic,

takže nějaký prezervativ sem , nebo tam bych neřešil...:-(, žijeme ve světě, který je odsouzený k zániku a čím míň dětí se do tohoto srabu narodí, tím líp.

0 0
možnosti
MV

marka40

7. 3. 2011 6:46
Karma.

:-)R^

Po přečtení mnoha vyloženě hnusných příspěvků v diskuzi  jsem opravdu ráda, že existují lidé jako vy, se kterými jsme naladěni na stejnou notu. Jsem moc ráda, že žiji v tom našem zapadlém regionu, kde jsou  tyto hodnoty pořád ještě normou.

0 0
možnosti
VF

vaťák

7. 3. 2011 7:17
Re: Karma.

Děkuji a přeji krásný den.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

6. 3. 2011 17:38
Ke svobodě

NEPATŘÍ znalost následků...

Ke svobodě patří to že každý nese následky svých činů.

0 0
možnosti
S

sabka

6. 3. 2011 12:43
většinou s vašimi názory souhlasím,

jste moudrý a inteligentní člověk a já jsem také křesťanka....;-), ale na druhé straně je zřejmé, že žijeme na padlém světě odsouzeném k zániku /to byste jako křesťan a znalec Bible měl vědět/, takže bych to neřešila. Lidé, kteří kritizují církev /jakoukoliv/  mají svým způsobem pravdu, proto v žádné nejsem. Církve jsou tvořeny hříšnými lidmi a podle toho taky jednají. Kdyby Ježíš viděl, co všechno církve prováděli a provádějí v Jeho jménu, musel by zvracet.

0 0
možnosti
F

frnek

6. 3. 2011 14:36
Re: většinou s vašimi názory souhlasím,

Souhlas.R^R^

0 0
možnosti
VO

Xeen

6. 3. 2011 10:53
Chtělo by to trochu víc nastudovat.. :)

Částečně souhlasím, ale tohle je opravdu blbost:

"Věrnost, zodpovědnost, opatrnost, cudnost... Podobné vlastnosti chránily naše předky v dobách, kdy na různé tzv. pohlavní choroby nebyly léky."

Zkuste si o tom něco přečíst.  Mužská promiskuita ve středověku byla prakticky společenskou normou a pánové se svými úlovky předháněli ještě výrazněji než  nyní.  Prostituce, drancování a znásilňování na výpravách byly také jedním ze základů jak demoralizovat protivníka a jak  udělat vojnu pro vlastní vojáky přijemnější.  Jediný rozdíl byl v tom že naprosto nerovnoprávné ženy pokud  chtěly být veřejností brány za dámy tak si musely  aspoň navenek držet odstup - mimochodem na té nerovnoprávnosti má právě církev celou dobu velmi zásadní podíl a ta katolická se jí zuby nehty drží doteď.

0 0
možnosti
VO

Xeen

6. 3. 2011 10:54
Re: Chtělo by to trochu víc nastudovat.. :)

Nebo znáte z historie nějakou katolickou biskubku, kardinálku nebo dokonce papežku? Mimochodem -  běžná pomůcka jak zajistit během válečných tažení věrnost manželek byla pro bohaté pás cudnosti - který samozřejme fungoval perfektně jen do té doby, dokud roztoužený milenec nebo dáma neměli finance na to aby zaplatili kováři za výrobu paklíče ;-D.

 Takže ano, dnes se o zodpovědnost částečně stará stát (možná i proto raději  zaplatí pár kondomů místo drahé léčby). V úžasných dobách dávno minulých byl stát nahrazován kovářem a příkazem manžela a v případě odhalení nevěrnice často dost brutálně trestán právě katolickou církví. Společenské opovržení vyobcování z církve a vypalování lilií do ramene byly z těch mírnějších zvěrstev, co v těchto případech církev používala.

0 0
možnosti
KM

kocour Mikeš

6. 3. 2011 10:51
Jaképak kondomy.

Hezky povině pásy cudnosti a klíče od nich k mání u příslušného arcibiskupa.

0 0
možnosti
S

seremedka.turbo

6. 3. 2011 9:55
Já nechápu proč nám pořád

chcete vštěpovat hodnoty nejstarší zločinecké organizace která si říká církev?!!! Pokud věříte těm omýlajícím se blábolům v bibli a máte pocit vyvrcholení pod kusem vydlabaného špalku tak si to užijte ale nechtějte pořád organizovat život těm inteligentnějším kteří raději zapíchají než číst výkřiky do tmy v té vaší svaté knize. A hold že jsou zodpovědní tak si na to vemou ochraný prostředek. Takže si klidně dejte dneska desetkrát pochálen buď Ježiž a já si dám dvě čísla a každý se uspokojíme. Hold někdo rád holky jiný zase vdolky.

0 0
možnosti
E

ErSi

6. 3. 2011 9:58
Re: Já nechápu proč nám pořád

Ne, musíš se zeptat papeže a nejlépe rovnou Krista, co smíš a nesmíš dělat se svym ptákem, kam ho strkat, nestrkat, kdy, kde s kym... Taková jest vůle páně.! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,38
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.