Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

assco

6. 9. 2011 18:55
dobre - karma

i kdyz hned pode mnou najdete polemiku kterou jsem mel na mysli. Mozna se zeptam hloupe ale jak se tu vlastne pocita karma? Podle co nejvetsiho mnozstvi slov o nicem? Pokud vynechate karmisty a zaujalo vas/nas jsou tu i zajimave pociny.. Pekny den ;)

0 0
možnosti

vaťák

7. 9. 2011 6:37
Re: dobre - karma

Ano, je tu spousta zajímavých článků. Ale to, že žebříčky okupují ty, o kterých píšu, vypovídá něco o tom, po čem "sáhne" většina čtenářů na iDNES.cz.

0 0
možnosti

mak63

6. 9. 2011 17:26
cikani, cikani, cikani...

dobry postreh, take jsem si toho vsiml, ale proc jste i Vy, kdyz v podstate pisete, ze karma = cikani napisete svuj blog se stejnym slovem v jeho nazvu???

1 0
možnosti

vaťák

7. 9. 2011 6:45
Re: cikani, cikani, cikani...

Ono jde ještě o to, jak je článek pojatý. Zárukou karmy je, když o Rómech píšete jen negativně. Pokud bych tímto stylem napsal i svůj článek, pak by karma nebyla nějakých 28 ale možní o dvacet vyšší.

Název má přitáhnout pozornost a já chtěl, aby článek četli i ti, kteří vidí problém jen na straně cikánské komunity. A i když to vypadá tak, že dnes za vše mohou Romové, myslím, že svůj podíl vinu máme i my, kteří jsme si je štědrými sociálními dávkami takto vychovali. (Tím my myslím nás, co jsme volili jednotlivé vlády, které cikánům jen populisticky dávaly peníze.)

0 0
možnosti

angi5

6. 9. 2011 17:12
to nebude jen kvůli karmě...

Nejsem rasistka a nikdy jsem lidi netřídila podle barvy pleti,ale spíš podle chování.Znám cikánskou rodinu od které by se slušnosti a čistotě mohla leckterá "naše" rodina ještě učit.Znám "neroma" který by ukradl nos mezi očima a práce je pro něj ta poslední možnost jak přijít k penězům.Ale...jak mám tento svůj názor,svoje tvrzení že nemůžeme házet všechny do jednoho pytle obhájit třeba před svou tchyní kterou před měsícem okradl v tramvaji cikánský výrostek,sprostě a zbaběle využívajíc toho že je to osoba stará a navíc působila jako slepá-jela z ambulantního zákroku od očního lékaře,na očích sluneční tmavé brýle a než se usadila,lehce se zapotácela-čehož využil mladík který k ní přiskočil,strhl jí s krku zlatý řetízek a vyskočil ven z tramvaje.A podobných případů je čím dál víc....tak že-nemyslím že aktivita blogerů v této oblasti bude jen kvůli karmě-spíš to svědčí o tom...že už toho je prostě opravdu dost a lidé hledají cestu,co s tím?!

0 0
možnosti

Glock Mark XVIII

6. 9. 2011 16:56
a zkusil jste Hřebenáře???

http://hrebenar.blog.idnes.cz/

0 0
možnosti

antidepka7

6. 9. 2011 15:03
Židé a cikáni

se nedají srovnávat jen na základě toho, že obě skupiny byly podle nacistické ideologie určeny k vyhlazení. Židé byli a jsou vždy přínosem v oblasti vědy, kultury a ekonomiky v každém národě, což se žel o cikánském etniku říci nedá.

0 0
možnosti

marka40

6. 9. 2011 15:07
Re: Židé a cikáni

K vyhlazení jsme byli určeni i my - Češi. Na nás měla přijít řada hned po Židech a po Cikánech, až ještě něco odpracujeme.

0 0
možnosti

Bouše

6. 9. 2011 14:18
Otevřu Fürsta - nepřizpůsobiví ...

;-D

0 0
možnosti

vaťák

6. 9. 2011 14:24
Re: Otevřu Fürsta - nepřizpůsobiví ...

Dobréééé. :-)

0 0
možnosti

marka40

6. 9. 2011 14:16
NEJSME

národem rasistů. V našem regionu je mnoho Vietnamců a NIKDO nemá problémy s nimi, ani oni nemají problém s nikým. Stejně tak je tady několik cikánských rodin, s kterými nejsou problémy. Žádná protiromská nálada by ve státě nebyla, kdyby se ti Romové chovali slušně. Z protiromské nálady není třeba vinit nikoho jiného než samotné Romy, kteří se o ni zasloužili sami svým chováním.

0 0
možnosti

vaťák

6. 9. 2011 14:25
Re: NEJSME

Nejsme. Však to také píšu. Ale to by se mohlo změnit. Davová psychóza umí divy.

0 0
možnosti

janacz

6. 9. 2011 12:49
Je velmi důležité

napsat  ihned o c.k.n.ch něco positivního. Napíšete? 8-o

0 0
možnosti

vaťák

6. 9. 2011 13:00
Re: Je velmi důležité

Už jsem psal dříve. A ani teď by to nebyl problém. Zrovna dnes mi jeden pokládá dlažbu v naší modlitebně. A to jsme si vybírali a přednost dostal, protože jeho práce, na kterou jsme se byli podívat, byla lepší, než u jiných.

0 0
možnosti

zdeseny obcan

6. 9. 2011 11:56
pokud mate s cikany zkusenosti jen pres media

pak jste stastny clovek a mel by jste za to kazdy den dekovat panubohu. Kdyby jste se s nimi setkal bliz bylo by to horsi.

1 0
možnosti

vaťák

6. 9. 2011 13:03
Re: pokud mate s cikany zkusenosti jen pres media

Mám souseda cikána a když mi jeho parta dělala před garáží dlažbu, nechal jsem jim otevřený dům.

Ale máte pravdu. Jsou cikáni a cikáni.

V Rakousku zase kdysi měli své zkušenosti s Čechy. Když jsem četl nápisy "Češi, nekraďte, jsou tu kamery", neměl jsem dobrý pocit.

0 0
možnosti

Bobrufka

6. 9. 2011 11:53
Také mám ráda p.Wolprechta

:-)a myslím si že nepodlehnul.

0 0
možnosti

vaťák

6. 9. 2011 13:04
Re: Také mám ráda p.Wolprechta

Proto jsem si ho dovolil jmenovat. Také ho mám rád.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,06
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.